تهران، ساختمان پانامال

خیابان آزادی

شنبه تا چهارشنبه 9:00 - 17:00

ویژگی‌های بهترین بالش بیمارستانی

بالش بیمارستانی یکی از مهم‌ترین منسوجات بیمارستانی به حساب می‌آید. در این نوشته درباره بالش بیمارستانی و ویژگی‌های بهترین بالش بیمارستانی صحبت می‌کنیم.

بررسی بالش بیمارستانی

بالش بیمارستانی یکی  از مهم‌ترین منسوجات و کالاهای بیمارستانی می‌باشد، که علاوه بر راحتی خواب بیمار در سلامتی او تاثیر مهمی دارد. بازار فروش عمده بالش‌های بیمارستانی با مدل‌های مموری فوم دار، ساده، طبی، گردنی و …  محصولات مورد نیاز بیماران را تامین می‌کند. تولید بالش‌های بیمارستانی برای بیماران مختلف، با الیاف و استانداردهای گوناگونی انجام می‌شود و بالش‌های طبی مموری فوم، یکی از نمونه بالش‌هایی می باشد که می‌توان عرضه نمود. همچنین در برخی موارد که به بالش‌های معمولی نیاز می‌باشد، از بالش‌های پشم شیشه و یا الیاف طبیعی نظیر پر قو، پنبه، پشم و … استفاده می‌شود.

بهترین بالش بیمارستان

انواع بالش بیمارستانی

چند نوع بالش بیمارستانی داریم که هرکدام وبژگی‌های منحصربفرد خود را دارند. از انواع بالش‌های بیمارستانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بالش پنبه‌ای
  • بالش طبی ساده
  • بالش مموری فوم طبی

مزایای استفاده از بهترین بالش بیمارستانی

بهترین بالش بیمارستانی باید چند ویژگی داشته باشد تا با نام بهترین بالش بیمارستانی شناخته شود. از ویژگی‌های بهترین بالش بیمارستانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  حرکت آسان زیر سر و گردن بیمار داشته و باعث کاهش گردن درد برای بیماران داخل بیمارستان می‌باشد.
  • بهترین بالش بیمارستانی باید ضدحساسیت و ضدآلرژی باشد.
  •  سبک، نرم و انعطاف پذیر هستند.
  • در ابعاد و ارتفاع استاندارد ساخته شده اند.
  • رویه نخی و قابل شستشو دارند.
  •  جنس روکش بالش‌های خوب بیمارستانی به گونه ای است که با قرار گرفتن سر برروی آن‌ها، هوا جریان پیدا می‌کند،  در نتیجه گردن و سر خنک خواهند ماند و می‌توان خواب بهتری را تجربه کرد.
  • بالش طبی بیمارستانی جزو بهترین بالش‌های بیمارستانی می‌باشد که استفاده از آنها باعث پیشگیری از آرتروز می‌شود.
  • باعث بهبود کیفیت خواب بیمار می‌شود.
  • بالش بیمارستانی مناسب باعث جلوگیری از تعریق می‌شود.

 

نکاتی که در هنگام خرید بالش بیمارستانی باید رعایت نمود

در هنگام خرید بالش بیمارستانی باید به چند نکته دقت نمود تا بهترین بالش بیمارستانی را برای بیماران بیمارستان بتوان خریداری نمود. این چند نکته عبارتند از:

  1. باید به سایز و اندازه بالشی که مد نظر و مناسب تخت اتاق بیمارستان است توجه نمود.
  2. باید قیمت آن مقرون به صرفه باشد زیرا بیمارستان‌ها معمولا به صورت عمده خریداری می‌کنند.
  3. جنس بالش و الیاف تشکیل دهنده آن نیز مهم می‌باشد. زیرا تاثیر مهمی در عمر بالش خواهد داشت.
  4. ضدحساسیت و ضدآلرژی بودن آن نیز بسیار مهم است.
  5. وزن بالش نیز باید استاندارد باشد.

بهترین بالشهای بیمارستانی

لازم به ذکر است از مهم‌ترین نکات در هنگام خرید بالش هتلی قیمت و کیفیت است که دو عامل تعیین کننده برای خرید بالش بیمارستانی توسط مسئولین خرید در منسوجات بیمارستانی هستند.

جنس بالش بیمارستانی

جنس بالش‌های بیمارستانی، از الیاف داخل ویرجین که الیاف حلاجی شده  و دارای قطر الیاف 0.5 دنیر بوده، می‌باشند. پارچه‌ی آن‌ها با بیشترین تراکم بافت معروف به پارچه‌‌ بیمارستانی بوده و دارای کتان ضدآلرژی و ضدحساسیت می‌باشد. این بالش‌ها قابل شستشو با ماشین لباسشویی نیز می‌باشند. درنتیجه انتخاب بالش بیمارستانی مناسب نقش بسیار مهمی در بیمارستان‌ها برای راحتی بیماران بیمارستان خواهد داشت. همچنین می‌توان گفت بهترین جنس بهترین بالش بیمارستانی باید به طوری باشد که پرز نگیرد و قابل شستشو باشد. رنگ بالش‌های بیمارستانی باید سفید یا ابی کمرنگ باشد یا به طورکلی رنگ روشن باشد. جنس بالش‌ها باید به طوری باشد که بعد از شستشو رنگ و روی آنها از بین نرود.

جنس بالش بیمارستانی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *